sha's FotoPage

By: sha Kam

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 4-Sep-2008 00:04 Email | Share | | Bookmark
Aiman...adik Aina 1yr+



Thursday, 4-Sep-2008 00:02 Email | Share | | Bookmark
Aina dah 3 taun laaaaa...



Wednesday, 8-Aug-2007 13:07 Email | Share | | Bookmark
Lamanye menyepi...

Rindunya kat fotopages ni, fotopages kekawan...diam tak diam dah dekat setaun fotopages ni tak diupdate....siannnnnyer kat akuuhhh...bz tahap maksima, kacau jiwa aku dibuatnyer ...nak buat camane...terpaksa la dipendam segala keinginan dan kerinduan untuk menhapdek fp ku inih.....InsyaAllah...kalo ada internet kat umah nanti leh la aku selalu updatekan foto2 kat sini dan jengok fp kekawan seme....

Bye...


Tuesday, 26-Dec-2006 03:58 Email | Share | | Bookmark
Pertunangan adik..

towel
dodol
dodol
View all 14 photos...
Alhamdulillah, sempurna la sudah majlis pertunangan adik.
Segala penat lelah berbaloi dengan majlis yang berjalan lancar dan sempurna.

Lokasi: Dungun, Ganu
Gubahan hantaran : Sha's creation (aku la tuh)
Photog: Sha's Photographer (aku lagi)
Langsir & baju : Sha's tailor (aku gak...hehehe)
Makanan : Sha's catering (puding laici, agar2 n grg kacang jer...hehehe)
solekan : tuan empunya diri..(yg ni ambe lum amik kursus lagi....hahaha)







ini la tuan empunya diri..



anak sedara tuan empunya diri








Friday, 1-Dec-2006 08:59 Email | Share | | Bookmark
Extremely BZ....

Gambo ni pun bole la yerrr....
tukang amik gambo extremely bz...

hallooooo....



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net